§ 1 Definicje
1. Sklep – sklep internetowy Betty Look prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://bettylook.pl
Sprzedawca – Beata Nieśmiałek, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Betty Look Beata Nieśmiałek, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 726-237-27-23, nr REGON 386479408, Osiny 73 Dmosin 95-061.
2. Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
3. Kupujący – każdy podmiot kupujący w Sklepie zarówno Konsument jak i podmiot profesjonalny - przedsiębiorca.
4. Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
5. Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto.
6. Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
7. Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu.
8. Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
9. Konto - konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
10. Formularz rejestracji - formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
11. Formularz zamówienia - interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
12. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
13. Produkt - dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
13. Sprzedający dostarcza dowód zakupu/fakturę VAT które stanowią potwierdzenie zawartej umowy sprzedaży. W przypadku potrzeby wystawienia faktury VAT w formularzu zamówienia należy podać dokładne dane konieczne do poprawnego wystawienia faktury VAT.
§ 2 Kontakt ze Sklepem
1. Adres Sprzedawcy i adres do zwrotów: Betty Look Osiny 73 Dmosin 95-061
2. Adres e-mail Sprzedawcy: sklep@bettylook.pl
3. Numer telefonu Sprzedawcy: +48 502-463-739
4. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy Santader Bank : 12 1090 2590 0000 0001 4654 5829
5. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerówtelefonów podanych w niniejszym paragrafie.
7. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 08.00-16.00 (od poniedziałku do piątku)
§ 3 Wymagania techniczne
Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:
1. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu JavaScript oraz pliki cookie.
2. Do złożenia zamówienia w Sklepie, niezbędne jest aktywne konto e-mail.
3. niezbędne jest założenie darmowego konta Klienta w Sklepie.
§ 4 Informacje ogólne
1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu albo przezpodanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację zamówienia bez zakładania Konta.
3. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
4. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.
5. Gdy charakter przedmiotu Umowy nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze obliczenie wysokości końcowej (ostatecznej) ceny, informacja o sposobie, w jaki cena będzie obliczana, a także o opłatach za transport, dostarczenie, usługi pocztowe oraz o innych kosztach, będzie podana w Sklepie w opisie Produktu.
§ 5 Oferowane metody dostawy oraz płatności
Dostawa
1. Towar zamówiony w sklepie internetowym Betty Look dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej Inpost lub Poczty Polskie. Na czas otrzymania przesyłki składa się czas realizacji zamówienia (forma płatności, pakowanie paczki) oraz czas dostawy, zależny od wybranego sposobu dostarczenia. Towar wysyłany jest w ciągu 24 godzin (w dni robocze od poniedziałku do piątku) od momentu otrzymania potwierdzenia o wpływie należnej kwoty na konto lub wybrania przez klienta sposobu płatności za pobraniem. W okresach specjalnych (czas wyprzedaży, okres świąteczny) czas wysyłki może ulec wydłużeniu.
2. Sklep nie odpowiada za opóźnienia spowodowane nieprawidłową pracą firmy kurierskiej.
3. Koszty przesyłek podane są podczas dokonywania zamówienia.
4. W przypadku dostawy poza granice Rzeczpospolitej Polskiej prosimy o kontakt pod adresem e-mail sklep@bettylook.pl bądź numerem telefonu 502-463-739 w celu uzgodnienia kwoty przesyłki.
Sposoby płatności
1. Płatność za towar w sklepie bettlook.pl dokonywana jest za pośrednictwem: płatności elektronicznych, po przelewie lub za pobraniem.
2. Płatności elektroniczne realizowane są za pośrednictwem serwisu przelewy24.pl. Za pośrednictwem operatora Polcard. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
3. Jeśli Klient nie odbierze wcześniej opłaconej przesyłki, obciążany jest kosztami przesyłki zwrotnej do firmy Betty Look.
4. Jeżeli po dokonaniu płatności przelewem wartość zamówienia ulegnie zmianie (np. z powodu braku któregoś z zamówionych produktów, anulowania zamówienia lub innych przyczyn), powstała nadpłata – bez żadnych potrąceń – zostanie zwrócona na konto bankowe Klienta.
§ 6 Realizacja zamówienia
1. Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie realizacji wskazanym jest w sklepie.
2. Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad.
3. Kupujący obowiązany jest do weryfikacji stanu opakowania zewnętrznego produktu podczas odbioru od przewoźnika, w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zwłaszcza poważnych uszkodzeń opakowania lub przerwania taśm zabezpieczających, Kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia zawartości przesyłki w obecności Przewoźnika.
4. Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.
5. W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił towary o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla towaru o najdłuższym terminie.
§ 7 Prawo odstąpienia od umowy (zwroty)
1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
2. Zawierana umowa kupna przez Przedsiębiorcę nie powinna posiadać charakteru zawodowego aby mógł skorzystać z prawa zwrotu.
3. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
W którym Konsument wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie tego towaru.
W którym Konsument wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta, weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno.
Zawarcia umowy - w przypadku umowy o dostarczenie treści cyfrowych.
4. Aby Konsument mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w § 2 Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub informacja przekazana pocztą elektroniczną).
5. Do zrealizowania zwrotu środków niezbędne jest dołączenie do przesyłki formularza zwrotu zawierającego:
Datę zakupu, datę zwrotu, nazwę zwracanego produktu
numer zamówienia, numer faktury, numer rachunku bankowego wraz z
danymi posiadacza rachunku niezbędnymi do zrealizowania zwrotu.
6. Przykładowy formularz znajduje się na końcu Regulaminu.
7. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Konsument wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
8. Sklep nie przyjmuje paczek zwrotnych, nadanych za pobraniem.
9. Sklep zastrzega sobie prawo do wstrzymania zwrotu środków do momentu oceny stanu zwracanego produktu.
Procedura Zwrotu
1. Wypełnij formularz zwrotu dołączony do zamówienia.
2. Zapakuj produkt wraz z formularzem oraz dowodem zakupu (np. paragon lub jego kopia)
3. Zaadresuj przesyłkę na adres podany na formularzu.
4. Wyślij przesyłkę.
5. Po odebraniu paczki wyślemy Ci email z potwierdzeniem.
6. Po sprawdzeniu towaru w ciągu 14 dni roboczych zwrócimy Ci pieniądze. Zwrotowi podlega kwota zapłacona za produkt.
Skutki odstąpienia od Umowy:
1. W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca odebrał przesyłkę zwrotną od Konsumenta.
2. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
3. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
4. Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
5. Po odesłaniu towaru firmie Betty Look, umowa sprzedaży zostanie uznane za anulowaną i wszystkie inne zobowiązania, prawa lub roszczenia również wygasają, z zastrzeżeniem jednak, że jeśli artykuły poddane zwrotowi do Sprzedawcy są uszkodzone, firmie Betty Look pozostanie prawo do zatrzymania płatności artykułów już dokonanych przez Klienta, ponownie odsyłając mu oddane artykuły lub pomniejszając zwrot o utratę wartości wynikającą z korzystania , z produktu w inny sposób niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru , cech i funkcjonowania towaru.
6. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Konsumenta kartą płatniczą, Sprzedawca dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do tej karty płatniczej.
§ 8 Reklamacja
1. Betty Look odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem, jeżeli towar (rzecz sprzedana) ma wadę fizyczną lub prawną, zgodnie z przepisami art. 556 i nast. kodeksu cywilnego (rękojmia za wady).
2. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki lub wiadomości e-mail.
3. Reklamacji nie będą podlegać jakiekolwiek przypadkowe lub celowe uszkodzenia mechaniczne (rozdarcia, przecięcia itp.) oraz uszkodzenia spowodowane nieprawidłowym użytkowaniem.
4. Reklamowany towar przesłany do nas musi być czysty. W przeciwnym wypadku zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji.
5. Reklamację należy zgłosić pisemnie korzystając z danych podanych w § 2 Regulaminu lub drogą elektroniczną: sklep@bettylook.pl
6. Do prawidłowego rozpatrzenia reklamacji niezbędne jest dostarczenie reklamowanego towaru do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru. W przypadku uznania żądania Kupującego jako zasadne - koszt przesyłki zostanie mu zwrócony z zastrzeżeniem, że koszt wysyłki nie przekroczy najtańszej oferowanej metody wysyłki przez Sprzedawcę. Kupujący może dostarczyć produkt dowolną firmą kurierską lub za pośrednictwem Poczty Polskiej. Kupujący ma obowiązek właściwie zabezpieczyć produkt odsyłany do Sprzedawcy.
7. Jeśli podczas weryfikacji okaże się, że reklamowana wada powstała na skutek działania Kupującego lub okoliczności wyłączających odpowiedzialność Sprzedawcy, produkt zostanie odesłany na koszt Kupującego za pośrednictwem firmy Kurierskiej INPOST.
8. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres:
Betty Look Osiny 73 Dmosin 95-061
§ 9 Dane osobowe w Sklepie internetowym
1. Administratorem danych osobowych, zbieranych za pośrednictwem sklepu internetowego jest Beata Nieśmiałek prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Betty Look, wpisaną w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej .
2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę - także w celu marketingowym.
3. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
a. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemuprzesyłki na zlecenie Administratora.
b. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.
4. Każdy Klient ma prawo dostępu do swoich danych oraz możliwość ich poprawiania i usunięcia z bazy danych - na stronie bettylook.pl. Powierzone nam dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa.
Informacje na temat zbieranych i przetwarzanych danych osobowych można znaleźć w Polityce Prywatności
5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
§ 10 Postanowienia końcowe
1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
4. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
5. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych które obsługują wiadomości e-mail Klienta przesyłania wiadomości Sprzedawcy na adres e-mail wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie wiadomości e-mail wysłanych przez Sprzedawcę przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta.
6. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za transakcje dokonane przez nieuprawnione osoby trzecie, które uzyskały dostęp do Konta w Sklepie internetowym w wyniku utraty lub ujawnienia przez Klienta loginu lub hasła do takiego Konta.
Regulamin obowiązuje od dnia 01.06.2021 r.